Kan du formå at navigere i de digitale medier?

By:

Tænk sig før i tiden, hvor man skulle tænde et gammel modem op og bede de andre personer i husstanden om ikke at bruge fastnettelefonen, mens man benyttede den stationære computer til at tjekke nogle ting.

Man klikkede på nogle links og ventede tålmodigt, til der efter længere tid ENDELIG kom et resultat frem, som der manglede at blive indlæst en del på – og så var det faktisk ikke dét, man ledte efter…

Lad os bare springe de mange mellemled over med udviklingen, der er sket så hastigt, og se på, hvordan man kan blive forbløffet over, hvor mange tilbud man har på digitale medier i dag, hvor hurtigt man kan finde dem.

Men ikke mindst kan vi også tage et kig på, at det er hér, at krigen om folks opmærksomhed fra medier og brands og endda virksomheder går efter dig, hvor det tidligere bare var et supplement.

Nu er det her, at slaget går om at blive klog på, hvad folk de foretrækker at læse, se og høre om; men ikke mindst skal man forsøge at binde en krog i folk hurtigt i disse tider, hvor opmærksomheden er så flygtig.

Tidligere kunne firmaerne regne med, at de blev opsøgt, når kunderne skulle bruge dem og brugte tid på at sætte sig ind i deres behov – i dag er det vendt om, hvor de skal kæmpe for at være blandt dem, som bliver fundet på nettet, når folk søger efter et produkt eller en service, der passer til det, man laver.

Hvordan gør man så det?

Det er så virkelig svært at sige, og vi har ikke svaret til dig, men du kan få stor hjælp at hente hos Adtimize, der hele tiden følger udviklingen med, hvordan den digitale tilstand forandrer sig og gerne vil hjælpe blandt andet virksomheder med at brande sig endnu bedre.